Google Ads Reklamlarını kullanmanın aşağıdakiler gibi birçok avantajı vardır:

Daha geniş bir kitleye ulaşım: Google Ads, sizinkine benzer ürün veya hizmetleri aktif olarak arayan kullanıcılara ulaşmanıza yardımcı olur.

Reklamlarda hedefleme: Reklamlarınızı belirli demografiye, ilgi alanlarına ve hatta belirli yerlere hedeflenir.

Sonuçların Raporlanması: Uzmanımız ile Google Ads kampanyalarınızın nasıl performans gösterdiğini görebilmeniz ve gerekli ayarlamaları yapabilmeniz için ayrıntılı raporlar sağlar.

İşletmenizi büyütmek istiyorsanız Google Ads, yeni müşterilere ulaşmanın ve olası satışlar oluşturmanın harika bir yoludur.

Sosyal medya reklamcılığı nasıl çalışır?

Sosyal medya reklamcılığı, reklamları kendileriyle ilgilenme olasılığı en yüksek olan kullanıcılara ulaştırmak için platformların hedefleme yeteneklerini kullanarak çalışır. Örneğin, reklam uzmanlarımız reklamları kullanıcıların demografisine, ilgi alanlarına ve geçmiş davranışlarına göre hedefler.

Dijital reklamcılık hizmetleri, her büyüklükteki işletmenin hedef kitlelerine ulaşmasına, müşteri adayları oluşturmasına ve satışları artırmasına yardımcı olur. İşinizi büyütmek istiyorsanız, dijital reklamcılık güçlü bir araçtır.

Net hedefler belirleyin. Sosyal medya reklamlarınızla neyi başarmak istiyorsunuz? Marka bilinirliğini artırmak, potansiyel müşteriler oluşturmak veya satışları artırmak mı istiyorsunuz? Hedeflerinizi uzmanımız ile birlikte belirledikten sonra, reklamlarınızı dijital reklam uzmanımızla hedeflerinize göre uyarlayabilirsiniz.

Sosyal medya reklamcılığında süreç nasıl ilerler?

Tüm sosyal medya platformları eşit yaratılmamıştır. Bazı platformlar belirli amaçlar için diğerlerinden daha uygundur. Örneğin, Facebook geniş bir kitleye ulaşmak için harikayken, Twitter daha spesifik bir kitleyle etkileşim kurmak için daha iyidir.

Hangi sosyal medya platformu ve/veya platformlarda reklama çıkılacağı netleştirilir. Ürün/Hizmet grupları netleştirilir ve yeterli minimum bütçe ayarlanır. Haftalık olarak harcama bülteni takip edilerek, gerekli durumlarda bütçe revizeleri yapılarak gerekli aksiyonlar alınır.

Sosyal medya reklamlarınızla kimlere ulaşmaya çalışıyorsunuz? İlgi alanları, demografileri ve davranışları nelerdir? Hedef kitleniz hakkındaki diğer detaylar nelerdir? Uzmanımızla birlikte ne kadar çok detay belirleyebilirseniz, reklamlarınızı potansiyel müşterilerinizin ihtiyaçlarına göre o kadar iyi uyarlayabilirsiniz. Bu yöntem reklamlarınızın onlarla ilgilenme olasılığı en yüksek olan kişiler tarafından görülmesini sağlamanıza yardımcı olacaktır.

Reklam metniniz açık, öz ve ikna edici olur. Ayrıca hedef kitleniz ve hedeflerinizle alakalı olarak yazılır.

Görseller, dikkat çekmenin ve kullanıcıların ilgisini çekmenin güçlü bir yoludur. Reklamlarınız için, mesajınızla alakalı yüksek kaliteli resimler veya videolar kullanılarak reklamın gücü arttırılır.

Neyin işe yarayıp neyin yaramadığını görebilmek için sosyal medya reklam kampanyalarınızın sonuçları atölyemizdeki dijital pazarlama uzmanınca aylık olarak sizlere raporlanır. Bu, kampanyalarınızda gerekli ayarlamaları yapmanıza ve zaman içinde sonuçlarınızı iyileştirmenize yardımcı olacaktır.

KOBİ’nizi dijitalde bir sonraki seviyeye taşımaya hazırsanız, Dijital Atölyemiz’ de Profesyonel Dijital Reklam Uzmanımızla çalışmaya başlamak için teklif alabilirsiniz.